
تقوای حضور xa0 به نام خداوند بخشاینده ی بخشایشگر و سلام بر امام المتّقین علیّ بن ابیطالب(ع) ************** بار ما شیشه ی تقوا و سفر دور و دراز گرسلامت بتوان بار به منزل بردن ***** گفتا کجاست ایمن،گفتم که زهد وتقوا گفتا که زهد چه بود گفتم ره سلامت *****...
ادامه مطلب
حضور در غیبتxa0به نام خداوند بخشاینده ی بخشایشگروبه یاد ولیّ خدا امام مهدی(عج)**************قرن ها است از میلاد نور، یوسف فاطمه(س)، موعود امّت ها، امام حجّة بن الحسن العسکری ارواحنا فداه می گذرد. صد ها ...
ادامه مطلب